HP dv7 Pavilion dv7-3020ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv7 Pavilion dv7-3020ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

JeeVee 06-07-2010

Dit notebook gekocht als desktopvervanger.
Voldoet volledig qua snelheid, beeld, aansluitingen en ook degelijkheid.
Het beeld is voortreffelijk en de snelheid voor een notebook buitengewoon. Alleen zijn de afmetingen en het gewicht dusdanig dat eigenlijk niet meer over een draagbare computer kan worden gesproken.
Het installeren van windows 7 en verdere toegevoegde software verliep moeiteloos. Dit is de beste installatie ooit die ik heb meegemaakt. De toegevoegde software is gebruikersvriendelijk en nuttig. Windows 7 blijkt ook erg gebruikersvriendelijk (dit als verstokte XP-gebruiker). Ik heb nog MS Office 2007 toegevoegd.
Het ontwerp heeft wat tierelantijnen in de vorm van stickers die ik zelf wat minder vind, maar dit is een kwestie van smaak. Het gebruikte materiaal is wel een vingerafdrukkenmagneet, het periodiek gebruik van een microvezeldoekje is geen overbodige luxe.
Dit notebook is een evenwichtig samengesteld goed uitontwikkelde apparaat. Vreemd dat de HP-garantie maar 1 jaar is, dit is volgens mij minimaal (wettelijk) 2 jaar.
Dit notebook is zeker een aanrader vooral als aanbieding.

Ger49 29-12-2009

Prima notebook, met een duidelijk 17" scherm, een goed te hanteren toetsenbord.
De processor is snel en erg goed te gebruiken voor internet, mail en Office taken.
Fraaie vormgeving en bijgeleverde HP programma's zijn bruikbaar.
Drie weken in bezit en erg tevreden over de prestaties en het gebruik.

Kris1977 08-11-2009

Goede laptop. Toetsenbord werkt lekker. Prima laptop voor tekstverwerking, downloaden, e-mail en surfen op internet. Goede beeldkwaliteit. Tot nu toe zeer tevreden over de werking van deze laptop. Voorheen had ik een Acer, maar deze HP is veel prettiger en werkt lekkerder.